نکاتی که هنگام خرید لباس زیر باید رعایت کنیم

نکاتی که هنگام خرید لباس زیر باید رعایت کنیم

نکاتی که هنگام خرید لباس زیر باید رعایت کنیم

سلامت بدن هر فردی حائز اهمیت است. می‌توان به طور قطع گفت پوست جزء ساختاری است که از بدن در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند. لباس‌ها هم نقش مهمی در سلامت افراد دارند. به دلیل نقش مهم آنها تولیدی لباس زیر زنانه لباس‌ های با کیفیت بالا، در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوع در بازار عرضه می‌کند. در بین تمامی لباس‌ها، لباس زیر به دلیل ارتباط مستقیم با نواحی حساس بدن از دیگر لباس‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. در ادامه‌ی این مقاله به بررسی نکاتی برای خرید لباس‌های زیر زنانه می‌پردازیم.

لباس زیر چیست ؟

به لباس‌ هایی که اندام‌ های حساس بدن را مورد پوشش قرار می‌دهند، لباس زیر می‌گویند. لباس‌ های زیر اصولا از جنس و مدل‌ های مختلفی هستند. این لباس‌ها ممکن است به جنس‌ های ابریشمی، ساتن، توری، نخ و موارد دیگری باشند که تولیدی لباس زیر زنانه مطابق با رعایت بهداشت فردی به تولید آنها می‌پردازد.

نکات مهم خرید لباس زیر

لباس زیری که شما در طول 24 ساعت شبانه روز آن را به تن دارید، باید با آن احساس راحتی کنید. این احساس خوب و راحت در گرو رعایت یکسری نکات مهم و مطلوب می‌باشد. در ادامه به چند مورد از نکاتی که هنگام خرید لباس زیر باید رعایت کنیم ، اشاره می‌کنیم.

– داشتن جنس مطلوب

اولین قانونی که هنگام خرید لباس‌های زیر به خصوص شورت‌های زنانه و مردانه باید به آن توجه داشت، نوع و جنس پارچه‌ی آن می‌باشد. قطعاً بهترین پارچه به کار رفته پارچه 100% نخی است. زیرا لباس زیری که از نخ تهیه و تولید شده است، بسیار بهداشتی‌تر از مدل‌ های دیگر می‌باشد. از نظر دکتر آلیس کلی جونز اندام‌ های تناسلی بدن زن و مرد از حساس‌ترین قسمت‌ها هستند، باید به خوبی از آنها مراقبت گردد. پارچه‌ هایی از جنس الیاف مصنوعی همانند اسپندکس و نایلون علاوه بر اینکه به بدن شما فرصت نفس کشیدن را نمی‌دهند، بلکه رطوبت و گرما را هم جذب کرده و محل را آماده عفونت می‌کنند.

– انتخاب سایز مناسب

بعد از اینکه جنس لباس زیر را مورد بررسی قرار دادیم، بهتر است قبل از خرید حتما به سایز لباس زیر هم توجه خاصی داشته باشید. زیرا اگر لباسی که توسط تولیدی‌ های لباس‌ های زیر زنانه در بازار به فروش می‌رسند، سایز شما نباشند مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. منظور از مشکلات این است که لباس‌ های تنگ، چه شورت و چه سوتین علاوه بر عفونت ناحیه واژن، باعث ایجاد کیست‌ هایی در سینه می‌گردند. پس انتخاب لباس تنگ به بهانه فرم دهی به اندام بدن کاری بسا اشتباه است. لباس‌های زیر خیلی گشاد هم در تن جلوه نامطلوبی داشته و ظاهر خوشایندی را به بدن  نمی‌دهند. پس بهتر است نه لباس تنگ و نه لباس خیلی گشاد را انتخاب نمایید.

نکاتی که هنگام خرید لباس زیر باید رعایت کنیم

– توجه به رنگ به کار رفته در لباس‌ های زیر

شاید از نظر شما توجه به نوع رنگ به کار رفته شده، اهمیت آن چنانی نداشته باشد. اما قطعاً رنگ‌ها همانند جنس لباس اثر مستقیمی با پوست بدن شما خواهند داشت. بسیاری از لباس‌ های زیر با رنگ‌ های غیر بهداشتی و شیمیایی ساخته می‌شوند. حال اگر بدن شما به این رنگ‌ها واکنش نشان دهد، قطعا دچار مشکلات پوستی خواهید شد. از نظر علم پزشکی بهترین شورت و لباس‌ های زیری که توسط تولیدی‌ های لباس زیر تولید می‌گردد، نباید موقع شستن رنگ بدهند. زیرا این خود نشانه‌ای از کیفیت نامرغوب رنگ است.

– بررسی خاصیت الاستیکی و کششی

از دیگر موارد بسیار مهم در خرید لباس زیر، کش کمر آن می‌باشد. بهترین نوع کش الاستیک است. منظور از الاستیک کش‌های پهن هستند. پس هنگام خرید شورت‌ها سعی کنید به دنبال مدل‌ هایی با کش‌های پهن باشید. کش‌های نایلونی یا اسپندکس بهترین کش‌ های لاستیکی به حساب می‌آیند که علاوه بر اینکه آزاری به کمر نمی‌رسانند، لباس زیر را خوش فرم‌تر نشان می‌دهند. این کش‌ها در سوتین‌ها هم به کار برده می‌شوند.

– توجه به نحوه دوخت لباس زیر

اصولاً دوخت‌ های به کار رفته در لباس‌ های زیر باید علاوه بر اینکه از نظر ظاهری جلوه و زیبایی خاصی داشته باشند، حتماً از نخ با کیفیتی هم استفاده کرده باشند. اکثر تولیدی‌ های لباس زیر زنانه این مورد را با جان و دل پذیرا هستند. یعنی نخ‌هایی با کیفیت را در تولید و دوخت لباس‌های زیر به کار می‌برند. اهمیت این نخ‌ها و دوخت لباس‌ها در لباس‌ های زیر ورزشی بیشتر خودنمایی می‌کند. زیرا ورزشکار تایم بسیار زیادی این لباس‌ها را به تن دارد و به دلیل فشاری که در قسمت بندها یا پاها به آن وارد می‌شود، باعث پارگی آن می‌گردد.

نکاتی که هنگام خرید لباس زیر باید رعایت کنیم

– دقت به متریال و مواد به کار رفته در لباس زیر

بسیاری از لباس‌ های زیر زنانه از گیره، قزن، اسفنج، سیم در سوتین‌ها و بخش‌ های دیگر تشکیل شده‌اند. اما یکی از کاربردی ترین آنها پولک و  نگین‌های به کار رفته بر روی کاپ‌ های سینه، بندهای سوتین بند شورت آن می‌باشد. علاوه بر اینکه جنس خود پارچه‌ها باید مناسب باشد، جنس این متریال به کار رفته باید طوری باشد که در تماس مستقیم با پوست بدن مشکلی نظیر سایش با بریدگی را ایجاد نکند. این مشکل در شورت‌ها هم بسیار با اهمیت است.

جمع بندی آخر

در این محتوا تلاش کردیم شما را با نکاتی از قبیل جنس، رنگ، دوخت و مواد به کار رفته در لباس‌ های زیر آشنا کنیم. اصولا لباس‌ های زیری که به وسیله تولیدی‌ لباس زیر مردانه و زنانه تولید می‌شوند. با رعایت نکات بالا علاوه بر اینکه لباس‌ های با کیفیتی را ارائه می‌دهند، فروش بیشتری را هم با این کیفیت خواهند داشت. شاید از نظر شما هر کدام از این نکات ساده و بی اهمیت باشند، اما در طولانی مدت تاثیرات بسزایی را بر روی بدن شما خواهند گذاشت و امیدواریم با پیاده‌سازی و رعایت نکات لباس زیر مناسبی را انتخاب نمایید. برای یافتن جدیدترین لباس‌ های زیر زنانه و مردانه می‌توان لیست تولیدی‌ های لباس زیر زنانه و مردانه را از سایت پیدا کرده به راحتی خرید اینترنتی داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.